Известие

Collapse
No announcement yet.

Моята нова Алфа 147 - първи проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    И аз съм сменял тия 2 компонента - тръбата не помня каква марка е, знам само че е италианска и ми излезе около 120-130лв със смяната, като уговорката беше да сложат нещо по здраво защото на колата и предстои най малко ремап. Така де, ако някъде по тръбата пише марката ще кажа каква е.

    А термостата сложих същия Behr за 140лв със труда че при мен дори с напъни задръствания и тн едва стигаше 75. Сега докато се осетя колата е на 90.
    Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

    Comment


    • #32
      Маркуча е STC в axm. Аз предлагам друг, не STC.
      www.t-auto.bg

      Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

      Comment


      • #33
        Каква марка ако не е тайна ?
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
        sigpic

        Comment


        • #34
          Офертата , която ми беше предложена на мен е 175лв + 40лв за труд за термостата и 83лв с 20лв труд за маркуча. Цените ми се видяха малко надути. Дори обмислям рено 5 термостат фикса.
          Цените, за които говорите са доста по-атрактивни и каквото първоначално очаквах. За термостата, ще ти пиша по-късно да се уговорим .
          Относно маркуча, какъв тип е този от 70лв? Каква е цената на хубав и по-здравичък, колата е леко подсилена и след около 1 час сериозно каране замина горния маркуч, не искам същото да се случи веднъж реша ли да я натисна по-сериозно.

          Comment


          • #35
            Щом си от Айтос, защо не се хвърлиш до Бургас - сервиз Велтран, човека е фен на марката и си знае работата. Аз термостата го сменях там. Сигурно и тръбата може да ти смени и цените там бяха по приемливи.
            Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от tishobg Покажи съобщение
              Офертата , която ми беше предложена на мен е 175лв + 40лв за труд за термостата и 83лв с 20лв труд за маркуча. Цените ми се видяха малко надути. Дори обмислям рено 5 термостат фикса.
              Цените, за които говорите са доста по-атрактивни и каквото първоначално очаквах. За термостата, ще ти пиша по-късно да се уговорим .
              Относно маркуча, какъв тип е този от 70лв? Каква е цената на хубав и по-здравичък, колата е леко подсилена и след около 1 час сериозно каране замина горния маркуч, не искам същото да се случи веднъж реша ли да я натисна по-сериозно.

              Щом е така, по добре мисли за метални връзки, защото и оригинален маркуч да вземеш рано или късно по-високото налягане от предвиденото ще му разкаже играта.
              www.t-auto.bg

              Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

              Comment

              Working...
              X